Selamat Pengantin Baru Acul.

  
Hai korang . Penat mengerah mood nak update blog malam ni . HAHA . Cerita minggu lepas , hari Ahad . Yang mana seorang rakan blogger yang agak rapat dengan aku dan Blogger Hani menamatkan zaman bujang beliau . Cewahhh . Hihi .

To Blogger Acul , Selamat Pengantin Baru . Tunggu turn Kak Ngah dengan Kak Chik pulak nanti . Hehe . Selalunya , kitorang akan ke mana-mana bertiga . Pasni nda buleh lagi . Kang bini Acul maroh . Hehe . Semoga dipanjangkan jodoh hingga syurga sana .

Thanks jugak untuk Hani yang sanggup datang dari Banting sebab nak temankan orang . Puas aku pujuk Hani datang . HAHA . Kalau Hani tak datang , dengan siapa lah aku nak merap pergi . Kahkahkah . Nasib baik Hani dapat cuti . Kalau tak , memang aku pun tak pergi . Kang merajuk abang long tu . 
Dari kiri , Blogger Hani , Blogger Iuzira , Wife Acul , Blogger Acul , Aku , Blogger Eina dan Incik Tunang Eina .
Bila sampai kat rumah Acul , kebetulan ada Blogger Eina dan Blogger Iuzira . So dapatlah begambar sesama . Hehe . 
Sesi soal jawab , siapa punya turn pulak lepas si Acul ni . Hehe . Nak tahu siapa punya turn , wait and see jea lah . Kihkihkih . Thanks ye tuan rumah kedaung jemput kitorang untuk memeriahkan majlis . HAHA  :)

6 comments:

  1. Salam singgah sini dik meeya....Tahniah kepada blogger Acul dan pasangann...semoga berbahagia dan berkekalan hingga ke akhir hayat..

    ReplyDelete
  2. wahh.. comelnyaa pengantin baru :D

    ReplyDelete
  3. follow back sini 582 . Ambik aura pengantin tu ... heheheee

    ReplyDelete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~