Bertemu Semula Selepas Empat Bulan.

Assalamualaikum . Lama sangat menyepi dengan dunia blog ni. Mood tak menjelma untuk update . Hee ~ Hari ni aku MC . Demam . Musim hujan kan sekarang . Suara pun sengau mengau dah . 

Apa benda tajuk entry aku tu ? HAHA . Happy ini Allah jea tahu . Last jumpa Incik Tunang time Raya Puasa , bulan Julai . Lepas empat bulan baru kami jumpa semula . Itu pun dua hari jea . Sabtu dan Ahad lepas . Pada aku , cukuplah . Dari tak jumpa langsung kan .

Aku kena faham bidang tugas dia . Sabar jea . Dalam hati tak ada siapa tahu . Bukan tak cemburu tengok orang lain keluar jenjalan sesama , bukan tak cemburu tengok orang lain on call berjam lamanya . Wassap pun , kadang tu , pagi kita hantar tengahari baru reply . HAHA . Bertabahlah seorang Meeya Techik .

Makcik di sebelah sibuk makan sampai tak sedar Pakcik dok bergambor . HAHA . Thanks awak sebab curi hari cuti awak dan rushing balik jumpa saya . Jumpa lagi empat bulan akan datang . Selamat Berkursus bie . Jaga diri awak , jaga hati awak untuk saya , jaga iman . Saya sentiasa tunggu awak . And gonna miss you :(

Kalau tak , kita dah kahwin kan hujung tahun ni . Tapi ingatlah perancangan Allah tu jauh lebih hebat .

1 comment:

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~