Tag By Leya Yeolly : 10 Questions.

Hallu . Entry kedua untuk hari ni . HAHA . Disebabkan aku free banyak masa hari ni , so jom menjawab 10 soalan yang di tag dari Blogger Leya Yeolly

 
Dan untuk pengetahuan korang , aku tak kenal pun siapa sebenarnya Blogger Leya ni , mungkin dengan cara fun macam ni , boleh mengeratkan hubungan silaturrahim antara blogger ken . Hehe . 

So , apa soalan yang Leya tanya , jom baca kat bawah . I feel like , ya Allah , nerbes ! HAHA ~

Cerita serba sedikit tentang diri kamu :
Seorang gadis berusia 26 tahun tapi ramai yg susah nak percaya tentang umur aku . Sudah bekerja sebab dah malas nak sambung study . Punya serba seorang . Dari abah , mak , abang , kakak , adik , dan in shaa Allah wife to be kepada seorang Azfandi Duli . Tak tinggi , tak gemuk tapi suka makan . Anak jati Pulau Pinang dan hidup merantau since Form 1 sampai sekarang .

Apa pendapat kamu tentang blog saya? Jujur ye, baik buruk saya terima.
Kemas , tersusun , cute , pinky ~

Blog siapa yang sering kamu kunjungi?. Nyatakan sebab.
Blog kepada blogger yang selalu singgah di blog aku . Yang selalu komen , yang selalu singgah di dashboard , blog yg aku rasa aku nak singgah ler , Hehe . Banyak sebenarnya . Suka singgah sebab nama pun blogger kan , mesti ah suka baca blog orang lain  :)

Warna kegemaran. Nyatakan sebab :
Dari warna di blog aku sendiri , of course aku addicted dengan warna purple . Sebab barang aku pun banyak colour purple .

Bila bosan buat apa?
Bila bosan ? haa buat ni laa . Tengok FB , tengok wechat , tengok blog , tengok IG , tengok twitter , tengok ws , nyanyi sorang-sorang ka , cari gaduh dengan Incik Tunang ka , call kampung sampai berejam ka , tidoq sampai pening pun selalu jugak . Kah !

Perkara yang membuatkan kamu bangga dengan diri sendiri buat masa ini?
Bangga sebab lagi berani bawak moto daripada drive kereta . Kahkahkah . Ada jugak manusia macam aku kennn .

Apa matlamat dalam dunia blog?
Semestinya nak pergi lebih jauh dalam dunia blog ni . Kalau ada rezeki , nak jadi full time blogger , tapi siapa lah aku ? HAHAHAHA .

Pada tahun bila kamu bergelar seorang blogger ?
Tahun 2010 . Time study diploma dulu .

PC atau smartphone ?
Smartphone  :)

Fav song. Nyatakan 3 :
Levitasi , Dekat di Hati , Layu di hujung Mekar .

Maka terjawablah 10 soalan dari Blogger Leya . Meh sini aku nak tag 10 orang rakan blogger yang lain pulak . HAHA ~

- You
- You
- You 

Jemputlah menjawab 10 soalan dari saya , jenuh ler jugak memikir nak tanya apa . Hewhew .

1. Introduce your self .
2. Part time / Full time blogger ?
3. Apa link blog ? Dan kenapa pilih link blog tu ?
4. Suka suasana kampung atau bandar ?
5. Kalau diberi peluang untuk travel , tempat mana yang anda akan pilih ?
6. Kalau marah , apa tindakan anda ?
7. Suka / Tidak online shopping ?
8. Binatang apa paling anda takut ?
9. Asal mana ? Haa maroh maroh :P
10. Kalau saya suruh tinggalkan satu ucapan untuk saya , ucapan apa yang anda akan ucap ?

22 comments:

  1. Umur tuu serius cam tak cayee sobb sobb

    ReplyDelete
  2. Levitasi! terbaiklah sis meeya....
    suka giler dengan lagu tu...
    ^_^

    ReplyDelete
  3. Salam singgah petang dik meey....Dah tau serba sedikit ttg adik...wahh...suka bawa motor yer....hihi

    ReplyDelete
  4. Terima kasih tag akak....InsyAllah kasih sedikit waktu untuk akak beri jawapan yer dik meeya...hihi

    ReplyDelete
  5. thank you tag ! nanti Lissa jawab k :D

    ReplyDelete
  6. Lissa sudah jawabbb :D

    http://lissa-lissalalissa.blogspot.my/2015/11/10-soalan-dari-meeya-techik.html

    ReplyDelete
  7. thanks yunk.. akan usahakan untuk menjawab.. hahaha

    ReplyDelete
  8. http://cikhanicruzier.blogspot.my/2015/12/tag-by-meeyatechik-10-questions.html

    ReplyDelete
  9. alamak .. namo den pun ado ko? baiklah..den menyahut cabaran..haha

    ReplyDelete
  10. baiklah..task done.!
    http://yayiekisahkami.blogspot.my/2015/12/tag-by-meeya-techik-10-questions.html

    ReplyDelete
  11. salam singgah tq sudi tag zya. sini zya dah jawab semuanya. http://misszyaroses.blogspot.my/2015/12/sahut-cabaran-blogger-meeya-techik.html

    ReplyDelete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~