Pengalaman Shopping Bersama Zalora .

Morning everyone . Hari ni cutiiii :) Tapi aku tetap kena buat kerja dari rumah . HAHA . Sadis . Sebelum nak mulakan kerja , suka untuk aku sharekan dengan hampa semua pengalaman aku membeli dengan ZALORA yang semudah ABC . Pengalaman tau , bukan cara . Kalau aku rajin nanti aku share cara membeli pulak . Hehe .

Firstly , thanks to Zalora sebab bagi aku voucher bernilai RM100 . Hehe . Actually voucher tu valid sehingga hujung tahun ni . Tapi disebabkan aku tak sabar nak mengetahui macam mana cara nak membeli dengan Zalora ni , segera aku gunakan voucher tu . HAHA .

Pilih punya pilih segala apa yang dijual oleh Zalora , maka seorang Meeya Techik tertarik dengan baju kat bawah ni .
Long Button Shirt .
Price : RM75
Colour : Blue Black
Size : XS

Ini kali pertama aku beli dengan Zalora . So , takut jugak kalau tersalah cara kan . Maka , aku mintak akak office aku tolong ajarkan . Haha . Tak susah pun sebenarnya , hanya ikut sahaja step by step yang diminta . Bagi sesiapa yg belum Sign In , perlulah untuk Sign In terlebih dahulu . Kau Sign In tu pun kau akan dapat voucher bernilai RM20 tau .

Dalam masa dua hari sahaja , barang yang aku order dah sampai . Tadaaaa !!
Order hari Khamis , hari Jumaat aku terima parcel ni . Seronok habaq hang . Even baju yg aku order tu saiz XS , aku tetap kena kecikkan lagi sebab terlalu labuh . Kahkahkah .

Dan untuk pengetahuan korang , Zalora tengah adakan jualan hebat yang mana korang boleh :

Nikmati Potongan Sehingga 80% Dan Tambahan 18% Untuk Pengguna Zalora App !

- FREE Delivery Above RM75
- 30 Days Free Return

Haa . Memang betul tau . Peluang terbaik untuk korang ni . Nah , teruslah click link kat bawah ni :


HAPPY SHOPPING GUYS !!

2 comments:

  1. Salam singgah sini dik meeya....akak tak pernah lagi shopping dekat zalora...nak try juga..

    ReplyDelete

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~