Butik Emas Pesona Seksyen 7 , Shah Alam .

Ini cerita Sabtu lepas . HAHA . Ciss . Baru nak update . Sorry guys .

Haa ! Ikutkan hati aku nak melayan tahik mata jaa . Tapi tapi tapi , kena ajak pergi Grand Opening Butik Emas Pesona dekat Seksyen 7 , Shah Alam . Betul-betul dekat dengan rumah sewa aku . 5 minit jea dari rumah . Ni butik baru ye uollsss  :)


So , aku siap ah macam kartun . Nasib ler comel jugak . Muahaha ! Bila sampai jea kat sana , aku jumpa Blogger Ainaa ! Dan ada beberapa orang lagi Blogger lain . Allahu . Aku ni dah ler pemalu . HAHAHAHA ~


* Sebenarnya saya banyak cakap orangnya . Tapi kalau memula jumpa tu , memang aku malu . Suara macam ketul emas ! 




Masa event tu , sempatlah aku jumpa Atita Haris bersama anak dia si Opi . Shomellll giler ahhhh ~ Kalau berdiri sebelah dia , memang beza ler . HAHAHAHA ~


Dan kat sini , aku share serba sedikit details utk Butik Emas Pesona ni . So , korang boleh lah klik mana-mana link kat bawah tu mengkalau nak tengok baju cantik-cantik ye  :)



WEBSITE

FACEBOOK
Emas Pesona

INSTAGRAM

TEL: +603 – 5524 2470
HP: +6019 – 572 1180

EMAIL:
 emaspesona09@gmail.com

ALAMAT :
EMAS PESONA SHAH ALAM
26B, Jalan Plumbum Q7/Q,
Seksyen 7, 40000 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan.

WAKTU OPERASI :
Tuesday - Sunday 
10am - 6pm 
Monday (Closed)


Nota tapak kaki : Sorry sebab tak details sgt entry ni , sebab nya aku tetamu tak diundang . Main koboi jea pergi . Harhar .

No comments:

Post a Comment

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~