Review By Meeya Techik : KAYCIK EMPIRE

Hye followers . Hee . Nak kenalkan dengan korang . Nak tolong korang . Nak bagi cadangan . Mana laa tahu kan . Kalau-kalau ada yang tengah pening kepala perah otak untuk bagi gift bersempena dengan Majlis Perkahwinan ke , Majlis Hari Jadi ke , atau sebagai penghargaan kepada seseorang .

Haa meh sini aku nak cakap , KAYCIK EMPIRE mampu untuk selesaikan masalah korang tu . Yang mana KE ini menggabungkan 3 rangkaian iaitu :

KAYCIK CRAFT
KAYCIK HEALTH & CARE
  WONDER CHEESE AGENT

 So , pada sesiapa yang tengah cari gift tu , aku cadangkan korang untuk berurusan dengan Owner Kaycik Empire ini . Owner yang sangat peramah dan yang paling best , harga yg dikenakan juga , sangat-sangat lah berpatutan . 

HANDYCRAFT :
- Bantal
- Tab / HP case pillow
- Sarung Bantal
- Keychain
- Keronsang
- Bunga Telur
- Bunga Tangan

MAKANAN SUNNAH :
- Madu Lebah
- Susu Kambing BBM ( Ada pelbagai jenis perisa )
- Minyak Zaitun
- Habbatus Sauda

Bagi barangan handycraft , korang boleh minta atau designkan sendiri . Senang cerita , korang boleh minta macam mana yang korang nak . Dari segi corak , bentuk , colour dan sebagainya . Haaa best kan ? Kalau aku , mesti ah aku nak gambar BEE  :)

Cuba tengok sini . Antara koleksi yang dicorakkan oleh Kaycik Empire .
Kesemua barang ini dijahit dengan 100% menggunakan jahitan tangan . Jahitannya jugak sangat kemas dan tersusun rapi . Kalau korang beli secara borong , korang akan dapat harga borong . Mana tahu nak buat gift untuk wedding korang kan ? Hehe . Nak bagi gift untuk wedding aku pun sangat-sangat lah di alu-alukan . HAHAHA .

Dan berita baik untuk korang , Kaycik Empire sedang membuka peluang dalam mencari Agent Dropship diorang sendiri . Bagi sesiapa yang berminat , boleh menghubungi melalui details kat bawah ni :

NS KAYS ENTERPRISE
NO PENDAFTARAN :
PG0350394-H
NO TEL :
017-4316511
EMAIL :
atiqa23_atyza@yahoo.com

INSTAGRAM : KAYCIK EMPIRE
FANPAGE : KAYCIK CRAFT

Yukkk . Mohon segera buat tempahan . Bagi yang nak tempah secara borong tu , lebih baik tempah awal . Takut-takut ada banyak tempahan dari orang lain . Hee . 

No comments:

Post a Comment

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~