Tempah Design Blog Serendah RM15 Sahaja.

Hye korang . Hee . Ikutkan mata ni memang mengantuk tahap dewa mumbai dah . Tapi gagah celikkan jugak . Straight to the point , siapa perasan blog aku berubah design . HAHA .

Terre tak gua ? Memang tak laa . Mendapat maklumat dari blog Zaza Zehra , aku rasa macam sesuai sangat untuk tempah dengan Cik Mastura Aziz ni . Dengan harga yang sangat berpatutan . Murah sangat bagi aku . Memang aku puas hati . Sebab pernah aku survey sebelum ni , semuanya harga RM50 ke atas . HAHA . Mahal gila toQ . 

Aku hanya minta design yg simple dan kemas . Tak kesah lah macam mana rupa , janji menepati jiwa aku . Hewhew . So berubahlah dari blog buruk yg aku design sendiri ke design Mastura Aziz ni . 

Jadi lepas ni , jemputlah singgah ke blog aku selalu. Wakakaka . Dan kalau korang pun nak tempah , terus jea add FB Mastura Aziz ye . Sebab aku pun buat macam tu  :)

12 comments:

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~