Ringankan Fon Korang Semudah ABC.

Selamat petang . Aku still di office . HAHA . Hari ni balik lewat sikit . Baru lepas borak dengan mak .

Short entry . Aku nak share satu TIPS yg mana diberi dari Incik Tunang . Alkesahnya bila aku ada dengan dia , fon aku akan selalu terbiar . Maka wallpaper pun pandai berubah jadi gambar dia .


So , satu hari tu , fon aku " lembab " ~ Tak laju macam fon dia kununnya . Lalu dia pun ajar aku . " Ringankan " fon .



Meh sini aku share :


1. Korang pergi buka Whatsapp korang tu .

2. Cari Setting .

3. Cari Account .

4. Cari Network Usage .

5. Touch Reset Statistics tu . 


Touch banyak-banyak kali . Haa . Buat sekarang . Jangan lengah-lengah . HAHA . Kununnya laju lah sikit kennnnn  :)


SELAMAT MENCUBA ~

1 comment:

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~