TIPS : Tolak Ansur Dalam Sesuatu Hal.

Salam Jumaat korang . Penghulu segala hari . Waktu lunch mcm ni , office jadi lengang bila sang jejaka semua keluar pergi masjid . Yang tinggal hanyalah kaum hawa .

Entry hari ni cuma nak share pasal Hubungan . Apa yang perlu ada ? Tak kira hubungan jauh atau dekat , kau mesti ada sikap tolak ansur . Ego campak tepi . Nak ego boleh , tapi bertempatlah . Sama jugak macam cemburu . Jangan cemburu tak kena gaya . Dan untuk Mr Right , perempuan ni sukakan perhatian dari kau . Walau sepotong ayat kau hantar , itu dah boleh buat dia senyum setahun . Tapi hati-hati jugak dengan ayat yg nak dihantar tu . Takut yg sebaliknya pula jadi .
Percaya atau tak , kata MAAF tu tak terbukti nilai harganya . Dari nak marah tak jadi marah , dari nak merajuk tak jadi merajuk . Akhirnya SENYUM lebar yang terukir .  
Suka untuk share satu benda yang kitorang selalu buat . Bila aku marah dia diam . Bila dia marah aku diam . Bila aku merajuk dia pujuk , bila dia merajuk aku pujuk . Itu sudah pasti . Walau jauh kita berjarak , itu bukan penghalang untuk kita bahagia . Walau dugaan pergi berganti , itu penguat kita setia .

To you my man , I love you too and i miss you more ! Sesibuk mana pun kau , curi sedikit masa untuk aku . Aku tak minta pun 24 jam untuk kau ada dengan aku .

Budak kecik ni air mata dia senang nak gugur . Happy nangis , sedih nangis , terharu pun nangis . 

Nota tapak kaki : Once dapat wassap Incik Tunang , terus aku google ayat last tu . Ehm ! Aku pun tak faham sebenarnya . HAHA ~

No comments:

Post a Comment

tegur jika perlu ^^
terimakasihTHANKYOUsyukran ~